![]() Erősleszek webshopTERMÉKEK ![]() ![]() |
![]() Legújabb termékek 20-30% engedménnyel! Vásárlási, adatvédelmi tájékoztató, GDPR: Vásárlási feltételek A termék kiválasztása: A rendelés elküldése: már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni Házhozszállítás (DPD futárszolgálattal) banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, Rendeléseben lévő termékek ellenőrzését kővetően díjbekérő nyomtatványt küldünk az utaláshoz szükséges adatokkal. Amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
A rendelések feldolgozása: Adatbeviteli hibák javításának lehetősége: Visszaigazolás: Fizetési feltételek: Szállítás: Szállítási díjak:
A szállítástól elállás: A termék visszaküldése: A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás: Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia: A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.) csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Tulajdonjogi kikötés: Megrendelés módosítása, törlése: Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Vásárlással kapcsolatos jogi viták megoldása: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Garanciális feltételek: Szavatosság A termékeikre az Eladó a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvényben elõírtak szerinti szavatossággal tartozik. Az új Polgári Törvénykönyv (Ptk.) 6:157. §-ának hibás teljesítésre vonatkozó fõszabálya szerint az Eladó hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés idõpontjában nem felel meg a szerzõdésben vagy jogszabályban megállapított minõségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerzõdéskötés idõpontjában ismerte, vagy a hibát a szerzõdéskötés idõpontjában ismernie kellett. Fontos szabály, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerzõdésben semmis az a kikötés, amely vonatkozó törvényi fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitõl a fogyasztó hátrányára tér el. Hibás teljesítési vélelem azt jelenti, hogy fogyasztó és vállalkozás közötti szerzõdés esetén az ellenkezõ bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követõ hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe a vállalkozást terheli. Kellékszavatosság Eladó a termék hibájáért (pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévõ hiba-ok miatt bekövetkezõ hibáért) kellékszavatossági felelõsséggel tartozik. Vevõ az Eladó hibás teljesítése esetén a Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerzõdés esetén Vevõ az átvétel idõpontjától számított 2 éves elévülési határidõ alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása idõpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidõn túl kellékszavatossági jogait Vevõ érvényesíteni már nem tudja. Kellékszavatossági igénye alapján a Vevõ választása szerint kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevõ által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vevõ nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevõ is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerzõdéstõl is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Vevõ a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Eladó adott okot. Vevõ köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késõbb, mint a hiba felfedezésétõl számított kettõ hónapon belül közölni az Eladóval. Vásárló közvetlenül a Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerzõdés teljesítésétõl számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl feltétele, hogy a Vevõ igazolja, hogy a terméket az Eladótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevõrészére történõ átadást követõen keletkezett. Amennyiben az Eladó bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevõnek felróható okból keletkezett, nem köteles Vevõ által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstõl számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevõ köteles bizonyítani, hogy az Eladó által felismert hiba már a teljesítés idõpontjában is megvolt. Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktõl - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthetõ része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minõsül érvényesítettnek. A terméknek a kicseréléssel vagy kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdõdik. Termékszavatosság A termékszavatosság azt jelenti, hogy az Eladó által Vevõnek eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén a Vevõ követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelõ határidõn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minõségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplõ tulajdonságokkal. A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. Közlési és igényérvényesítési határidõk Vevõ a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétõl számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelmébõl eredõ kárért a fogyasztó felelõs. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történõ forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidõ eltelte jogvesztéssel jár. Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben. Garancia, jótállás 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezõ jótállásról itt olvasható. Az eladó minden eladott áruhoz kiállít okmányt, azaz számlát vagy nyugtát, amely jótállási jegyként szolgál, és így tartalmaz minden szükséges információt, amelyekre a reklamáció esetében van a vevõnek szüksége. Az áru átvételének az a pillanat számít, amikor a szállító átadja az árut a vevõnek és ezzel megkezdõdik a szavatossági idõ. Az eladó felelõs a hibákért, amelyek az áru kézhezvételekor észlelhetõk és az anyagi vagy gyártási hibákért a jótállási idõ alatt. Ez nem vonatkozik az áruk használatából eredõ elhasználódásra (vagy egy részének) és a természeti jelenségek által okozott hibákra. Eladó nem vállal felelõsséget a nem megfelelõ szerelésbõl, a termék ellátásának elhanyagolásából, vagy a gyártó utasításainak be nem tartásából eredõ hibákra. Gyakori kérdések: GYIK
|
|
|
|
|
|
www.erosleszek.hu o ![]() |